U kunt zorgeloos verblijven in ons hotel, wij volgen de richtlijnen van het RIVM op.
Belangrijk!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius?
Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.
Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel deze voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.
Algemeen
Aankomst in het hotel
Gepaste afstand in het hotel
Hygiëne in het hotel
Met gastvrije groet,
Team Hotel Uithoorn
Wat betekenen de huidige coronamaatregelen tijdens uw verblijf in ons hotel?
U bent gewoon van Harte welkom!
Wij doen er alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te verzorgen conform de RIVM-maatregelen.
Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en medewerkers.
Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.
Is het Restaurant open?
Ja, het restaurant is open voor ontbijt, lunch en diner (op zondag is er geen mogelijkheid voor diner)
Is er roomservice mogelijk?
Ja, wij brengen het ontbijt of diner tot aan de kamerdeur.
Is het mogelijk te laten bezorgen op de hotelkamer?
ja het is mogelijk om afhaalmaaltijden te laten bezorgen bij uw hotelkamer.
Kan ik mijn boeking annuleren?
U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 24 uur voor de inchecktijd van 15:00 uur.