coronavirus-afbeelding-website
Beste Prijs Garantie
 — 

Onze Corona Maatregelen

 

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in onze hotels. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen en op deze pagina vindt u alle informatie omtrent de uniforme getroffen maatregelen die wij getroffen hebben.


Zeer belangrijk!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

 

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel deze voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

Wij hanteren de volgende uniforme maatregelen:

 

  • Mondkapjes zijn verplicht in alle openbare ruimtes.
  • Uitgangspunt voor onze aanpassingen zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Op een hotelkamer mogen maximaal 2 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar) tenzij u op 1 adres woont.
  • De eet- en drinkgelegenheden zijn gesloten.
  • Ontbijt, lunch en diner zijn mogelijk via take away/ Roomservice


Aankomst in het hotel

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.


Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.


Hygiëne in het hotel

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.


Maatregelen in onze restaurant:

  • Het restaurant is gesloten.
  • Ontbijt, lunch en diner zijn mogelijk via take away/ roomservice.


Met gastvrije groet,
Team Hotel Uithoorn

 

Veelgestelde vragen rondom de nieuwe coronamaatregelen

 

De maatregelen zijn weer aangescherpt in Nederland. Wat betekent dat voor u tijdens een verblijf in ons hotel? U bent gewoon van Harte welkom!


Wij doen er alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te bezorgen conform de RIVM-maatregelen. Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en medewerkers.


We begrijpen dat u nog vragen heeft. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.

Wij hebben een kamer geboekt voor komende periode, hoe kunnen we toch wat eten nu restaurants gesloten zijn?
Op werkdagen bieden wij afhaal mogelijkheden aan in het hotel. Het nuttigen hiervan kan op uw hotelkamer. Verkoop van alcohol is mogelijk tot 20.00 uur. Ook is het mogelijk om afhaalmaaltijden te laten bezorgen bij uw kamer.


Hoe zit het nu met ontbijt nu het restaurant is gesloten?
Ontbijt kan worden afgehaald bij het afhaalpunt in het hotel.
Of bezorgd worden aan de deur.


Is er roomservice mogelijk?
Vanwege de nieuwe maatregelen mogen wij alleen tot aan de kamerdeur komen.


Is het mogelijk te laten bezorgen op de hotelkamer?
Het is mogelijk om afhaalmaaltijden te laten bezorgen bij uw hotelkamer. Deze zal in een gesloten verpakking voor uw kamer worden gezet, zonder binnen te treden.


Kan ik mijn boeking annuleren?
U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 24.00 voor aankomst.


Ik wil na 9 februari een arrangement boeken, wat gebeurt er als de lock down weer wordt verlengd?
We zouden u graag weer ontvangen. Mocht de lockdown worden verlengd, dan zal het hotel een passende oplossing bieden, indien mogelijk bijvoorbeeld door diner op de kamer en anders kunt u dit kosteloos verzetten naar een andere datum.