coronavirus-afbeelding-website
Beste Prijsgarantie
 — 

Onze Corona Maatregelen

U kunt zorgeloos verblijven in ons hotel, wij volgen de richtlijnen van het RIVM op.
 

Belangrijk!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius?
Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel deze voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

Wij hanteren de volgende maatregelen:

 Algemeen

  • Wij houden ons aan de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Op een hotelkamer mogen maximaal 2 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar) tenzij u op 1 adres woont.
  • Ontbijt, lunch en diner zijn zowel in het restaurant en als roomservice mogelijk


Aankomst in het hotel

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.


Gepaste afstand in het hotel

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren.


Hygiëne in het hotel

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes aan.



Met gastvrije groet,
Team Hotel Uithoorn

 

Veelgestelde vragen rondom de coronamaatregelen

Wat betekenen de huidige coronamaatregelen tijdens uw verblijf in ons hotel?
U bent gewoon van Harte welkom!

Wij doen er alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te verzorgen conform de RIVM-maatregelen.
Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en medewerkers.

Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.

Is het Restaurant open?
Ja, het restaurant is open voor ontbijt, lunch en diner (op zondag is er geen mogelijkheid voor diner)


Is er roomservice mogelijk?
Ja, wij brengen het ontbijt of diner tot aan de kamerdeur.


Is het mogelijk te laten bezorgen op de hotelkamer?
ja het is mogelijk om afhaalmaaltijden te laten bezorgen bij uw hotelkamer.


Kan ik mijn boeking annuleren?
U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 24 uur voor de inchecktijd van 15:00 uur.